köpekle şikişen bayanlar

köpekle şikişen bayanlar 

Merhaba Fantezi severler sizlere başımdan geçen en çılgın maceramı anlatıcam.


Ben izmir'den sevim yaşim 31 fizigi gayet hoş bir bayanım ve sexsi çok seviyorum işte bu sexsi sevmemden dolayıda çok ilginç deneyimlerim oldu şimdi size bunlardan birini anlatıcam.

Evimiz bahçeli bir ev  oldugu için etrafımızdaki evlerde hep bahçeli haliyle ve yan komşumuz olan osman abinin süper kaslı ve bi okadarda vahşi bir dogo arjantin pitbulu vardı o köpekten hep korkardım ama ne zaman o evin önünden geçsen köpek sanki beni sikmek ister gibi oturur beni izlerdi ve siki şişerdi bende bazen hayal etmedim degil yani köpekle sikişmeyi.

Bu arada adıda maxstı ve maxsla ilgilenmeye başladım artık bana okadar çok alışmıştiki gelen geçene saldırırken ben gelince süt dökmüş kediye dönüyordu ve ne zaman yanına gitsem hemen gelip amımı kokluyodu. Buda beni tahrik ediyordu.

Bir gün osman abi bir akrabasının öldügünü ve şehir dışına cenazeye gitmesi gerketigini söyledi ve bana maxs bir tek sana alışkın ona bakarmısın en azından yemegini suyunu ver dedi.

bende tamam osman abi diyerek kabul etmiştim ama beynimde şeytanlıklar dolaşmaya başladı ve o akşam osman abi yola gitti bende bunu fırsat bilerek maxsı gece eve aldım önce odamda biraz benle oynadı ve saatler ilerledikçe köpegin sikine baktıkça tahrik olmuştum ve soyunup üstüme gecelik giydim içimde iç çamaşırı yoktu ve koltuga oturdum ve bu arada köpek sürekli gelip amımı kokluyordu korkuyodum ama silişmek istiyorudum ve amım sulanmaya başlamıştı maxs her seferinde amımım kokluyup yalamaya çalışıyordu onunda sikinden sular akmaya başladı.

Ve artık dil atmaya başladı dili amıma deydikçe zevkten kuduruyodum en sonunda elimi sikine attım beton gibiydi ve yalamaya başladım onun sikini oda bu arada benim amımı koklayıp yalıyordu kudurmuştu sikmek için üstüme atlıyordu ve artık dayanamadım önünde domaldım ve elimle yardımcı olup sikini amıma soktum okadar sıcaktıki başladı pompalamaya ama arada çıkartıp sikini göt deligime dil atıyordu belliki götümden sikicekti beni ve onu arkadan içime aldım bir köpege göre bir çok adamdan güzel sikiyordu beni.

ve öyle bir pompalamaya başladıki kafamda şimşekler çakıyordu bir köpegin altında böyle zevkle inleyecegimi hiç düşünmemiştim ve öyle bir boşaldıki resmen bir köpege kocam gibi tapmaya başladım sikini götümden çıkartıp yalamaya başladım. yaladıkca köpekğin siki kazık gibi oluyordu sonra hemen tekrar götüme soktum o siki ve beni öyle sert sert sikiyorduki köpek canım yanıyordu sanki bana tecavüz ediyor sanki beni cok sevdi öyle sikiyorduki beni hiç kalkmadım ve defalarca götüme boşaldı köpek sonra sert sert darbeler yaparken bir anda amıma girdi siki o kadar canım yanmıştıki anlatamam köpek şimdi beni amımdan sikiyordu tapıyordum ona erkeksizliğimi kocalığımı o yapıyor bana azdıkca sadece önüna domalmam yetiyor beni sıkılmadan usanmadan sikiyor benim köpek kocacığım.

ve bunu sabaha kadar tekrarladık maxs la olan maceralarımın gerisini daha sonra sizlerle paylaşıcam.

 
Share this video :

+ yorum + 7 yorum

8 Ağustos 2017 14:31

Merhaba hanfendi ben nuh bende sekse düşkünüm kúcüklügümden beri oyuzden ben yaşa önem vermiyorum temiz bakimli ve istekli olucak ben izmir gaziemirde oturuyorum egerki ilgini cekerse devamli seks partnerin ben olabilirim istersen numaram bu bana msj ata bilirsin 0553 494 3053

13 Ağustos 2017 22:29

Slm istanbuldan serkan evli dul 25 ile 55arası bayanların msj bekliyom
05051085532 uyanıkserkan475@gmail

14 Ağustos 2017 02:24

Bende abazayim gülüm benide boşalt 05449571818

18 Ağustos 2017 03:01

Mrb ben istanbulanadolu yakasından murat yaş 33 sekse aç hatunlar 22 cm damarlı aletimi sömürene kadar yalayacak amını götünü saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların telefonları bekliyorum ÜMRANİYE SULTANBEYLİ SANCAKTEPE SARİGAZİ SAMANDRA DAN telefonlarinizi bekliyorum gizlilik prensiptir bi telefon kadar yakınim sizlere not.istanbul dışı aramasin gaylar toplar ibneler ve yanlis aradim diyecekler uzak dursun 05325695766

18 Ağustos 2017 08:28

Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

19 Ağustos 2017 05:25


Slm istanbuldan serkan evli dul 25 ile 55arası bayanların msj bekliyom
05051085532 uyanıkserkan475@gmail

6 Eylül 2017 11:19

Seks isteyen bayanlar Snapchat merhaba6969

Yorum Gönder