Çıtır Bayan Arkadaşlık

Merhaba Ben 20 lik çıtır Meral,
Kesinlikle bu işte en iyisi olmak için elimden geleni yapacağım. 1 aydır bu işi yapmaya başladım. Elimden geldiğince dilediğiniz tüm fantezileri yerine getirmek için elimden geleni yapıyorum.


1,78 boyum var. 50 kiloyum. Ancak, sürekli de spor yaparak kendimi zinde tutmaya gayret gösteriyorum. Amacım, daha iyi olabilmek için çalışmak ve bunun için de elimden geleni yapıyorum.
Bu arada beyaz tenli, kahverengi gözlü bir bayanım. Beyaz tenim yaşımın 20 olmasından dolayı gayet yumuşak ama sürekli olarak bu konuda hassas davranmak için de elimden geleni yapıp, sürekli bakıma gidiyorum. Sarışın uzun saçlarım var.Çok sexiyim. Saçlarımı çok beğeniyorum.
Sizler için sürekli olarak iç çamaşırlarımı değiştiriyorum ve sürekli hem temiz, hem de sizlerin daha da beğenmesi için farklı fantezilere uygun olan iç çamaşırları tercih ediyorum. Bu arada kalçalarım çok güzel. Elleriniz arasında erisin diyeceğim ama imkansız, çünkü Shakira’nın kalçalarına benzetiyorlar. Unutamayacağınız bir fiziğe, kalçalara ve göğüslere sahibim. Siz de bana sahip olmak istiyorsanız o zaman sadece beni aramanız yeterli. Siz de randevunuzu alın ve beklentilerinizin ötesinde harika bir gece yaşayın.
Share this video :

+ yorum + 11 yorum

4 Ağustos 2017 20:13

Adana dan kerem Ben kendine güvenen bayanlar arasin evli dul bekar farketmez arayın bayanlar 0532 746 7904

5 Ağustos 2017 06:24

Adana dan kerem Ben kendine güvenen bayanlar arasin evli dul bekar farketmez arayın bayanlar 0532 746 7904

13 Ağustos 2017 15:03

Selam bayanlar ben Mirza yalnızca bayanlar arasın gizli arama kabul edilmez güvenli oluncduğu takdirde reelde de görüşürüz yalnızca bayanlar arasın pasif ve gaylar aramasın 05300421657

13 Ağustos 2017 22:44

Slm istanbuldan serkan evli dul 25 ile 55arası bayanların msj bekliyom
05051085532 uyanıkserkan475@gmail

15 Ağustos 2017 15:53

Mrb ben istanbuldan dan yaş 36 bekar yeşil gözlü bir erkeğim kendine güvenen heyecan arayan evli dul farketmez bütün bayanların aramasını bekliyorum 0532 292 1605 tkrar 0532 292 1605

17 Ağustos 2017 13:57

Slm ben serkan 35 yas kocaeli sakarya civari gizlilik çerçevesinde sex seven bayanlar kızlar farketmez arayın tanisalim pişman olmazsınız 0 541 212 17 65

17 Ağustos 2017 15:48

Selam benn BURSADAN 25 yasinda yakışıklı uzun boylu ibrahim penisimin boyu 20 cm doyumsuz sex için arayın konuşalım teşekkürler... 0534 978 30 09

18 Ağustos 2017 01:32

merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

18 Ağustos 2017 01:32

merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

18 Ağustos 2017 02:52

Mrb ben istanbulanadolu yakasından murat yaş 33 sekse aç hatunlar 22 cm damarlı aletimi sömürene kadar yalayacak amını götünü saatlerce yalatacak doyumsuz hatunların telefonları bekliyorum ÜMRANİYE SULTANBEYLİ SANCAKTEPE SARİGAZİ SAMANDRA DAN telefonlarinizi bekliyorum gizlilik prensiptir bi telefon kadar yakınim sizlere not.istanbul dışı aramasin gaylar toplar ibneler ve yanlis aradim diyecekler uzak dursun 05325695766

Yorum Gönder