Çıtır Sanem Seks Hikayem

Ben 20 lik çıtır Sanem.Kesinlikle bu işte en iyisi olmak için elimden geleni yapacağım. 1 aydır bu işi yapmaya başladım. Elimden geldiğince dilediğiniz tüm fantezileri yerine getirmek için elimden geleni yapıyorum.

1,68 boyum var. 50 kiloyum. Ancak, sürekli de spor yaparak kendimi zinde tutmaya gayret gösteriyorum. Amacım, daha iyi olabilmek için çalışmak ve bunun için de elimden geleni yapıyorum.
Bu arada beyaz tenli, kahverengi gözlü bir bayanım. Beyaz tenim yaşımın 20 olmasından dolayı gayet yumuşak ama sürekli olarak bu konuda hassas davranmak için de elimden geleni yapıp, sürekli bakıma gidiyorum. Sarışın uzun saçlarım var.Çok sexiyim. Saçlarımı çok beğeniyorum.
Sizler için sürekli olarak iç çamaşırlarımı değiştiriyorum ve sürekli hem temiz, hem de sizlerin daha da beğenmesi için farklı fantezilere uygun olan iç çamaşırları tercih ediyorum. Bu arada kalçalarım çok güzel. Elleriniz arasında erisin diyeceğim ama imkansız, çünkü Shakira’nın kalçalarına benzetiyorlar. Unutamayacağınız bir fiziğe, kalçalara ve göğüslere sahibim. Siz de bana sahip olmak istiyorsanız o zaman sadece beni aramanız yeterli. Siz de randevunuzu alın ve beklentilerinizin ötesinde harika bir gece yaşayın.
Share this video :

+ yorum + 3 yorum

20 Temmuz 2017 23:21

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

6 Ağustos 2017 11:29

Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

12 Ağustos 2017 03:18

Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum.. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan foto bana ait. sadece bayanlar mutlaka arayın utanmaya çekinmeye gerek yok. 0544 414 42 44 akinmertoglu@hotmail.com

Yorum Gönder