Evli Yaşanmış Seks Hikayesi

Ben 27 arzu 173 60 oldukca güzel bir bayanım eşim 30 cem 180 75 oldukca yakışıklı bende ona kanmıştım 6 yıllık evliyiz eşim bir şirkette calışıyor bende ev hanımıyım evliliğimiz ilk 3 yıl şahane gecti her konuda 2yıl monoton bir şekle döndü son 1 yılımız bende calışayım yüzünden kabusa döndü evimizin arkasında cok yüksek 21katlı bina yapılıyor bizim binamız 10 katlı biz 9 uncu kattayız her katta 3 daire var mutfak balkon giyinme odamız inşaata bakıyor her sabah mutfakta kahvaltı ediyoruz her sabah munakaşa cıkıyor ben calışacam diyorum eşim olmaz diyor bizide inşaatta calışanlar izliyor bukadar gergin evde sexte olmuyor eşim gidince bende inattan inşaatta calışanlara acık kıyafetler giyerek iç çamaşırları balkona asarak kudurtuyorum her günde takipcilerim artıyor içlerinde iki tane kaslı esmer çalışıyor onlar varsa biraz daha cüretkar oluyorum eşimle yine tartıştık çekti kapıyı gitti o beğendiğim hava kararmasına rağmen calışıyordu giyinme odamıza gittim kalın perdeyi actım tülü de araladım sonra üzerime göğüslerim meydanda ince bir bluz altıma da süper mini şort giydim mutfağa gectim baktım orda oturmuş bizim eve bakıyor yanında da biri var sigara içiyorlar bira içiyor ev karanlık olunca ben onları görüyorum onlar beni görmüyor du hava cok sıcak tı üstleri cıplak altında şort var ben mutfağa gectim ışığı actım bir şeyler yapıyor gibi yapıyordum aklıma şeytanlık geldi üzerime yanlışlıkla gibi su döktüm ince buluz ıslanınca vucuduma yapıştı göğüslerim olduğu gibi görünüyordu ben bile tahrik olmuştum sonra üşümüş gibi yapıp cıkardım ve balkona cıktım astım üstüm tamamen cıplaktı mutfağa gectim kendime bir bira açtım içmeye başladım sonra giyinme odasına gectim baktım ikiside gözünü ayırmadan bakıyor dikkat edince yaraklarını cıkarmışlar oynuyorlar onu fark edince ben tahrik oldum birde kocama kızgınlığım eklenince kudurdum odanın ışığını actım zaten üstüm cıplaktı şortuda cıkardım cırılcıplak kaldım aynanın karşısına gectim vucudumu okşuyor göğüslerimi amımı okşuyorum amımın yanaklarına hafif hafif vuruyorum kabartıyorum 20 dak kadar şow yaptım arada karanlık olan mutfağa geciyorum onlara bakıyorum ikiside 31 çekiyor yine odaya gectim üzerime dar streç bir elbise giydim o sırada bir ışık geldi baktım el feneriyle bana ışık tutuyorlar sanki onları hiç bilmiyormuş gibi yapıp ışığı kapattım ve perdeleri cektim onlar beni yine görmüyorlar ama ben onları net görüyordum bir lüks yakmışlar kısık ama gecenin karanlığında görünüyor ben onları seyrediyorum yaraklarını kaldırmışlar bizim eve doğru sallıyorlar ikisininkide epey iri elim amıma gitti sulamıştı parmağımla kendimi azdırdım tam geleceğim yeniden ışığı bizim ev tutunca beni olduğu gibi gördüler kacamadım bende ne olursa olsun deyip devam ettim ve orgazm oldum şiddetli ne zamandır olmuyordum ya sonra ordan cekildim yatak odasına gectim yattım

sonra kocam geldi yanıma yattı uyudu sabah kalktık kahvaltı ettik eşim gitti ben ortalığı topluyordum bir baktım benim yakışıklı beni seyrediyor o sırada kapı caldı kapıya baktım gözden kimse yok hafif araladım bir tane zarf sinem yazıyor hemen aldım zarfı actım bir mektup eşin seni değil beni seviyor eşinden boşan biz evleneceğiz cok güzel bir yazı ile yazılmış daha bir cok şeyler deli gibi olmuştum ne yapacağımı bilemiyordum önce ağladım sonra kendime kızdım değermi diye bir ara baktım benim yakışıklı orda duruyor intikam dedim bende onu aldatacaktım hiç bir şey düşünemiyordum mutfağa gectim striptiz yaparak soyundum bana geleyim mi diyordu sonra bir etek bodi giydim içime başka şey giymedim hemen balkona gectim aşağıya gel işaretle bende inicem dedim tamam dedi kayboldu bende aşağı indim binadan cıktım şantiye kapısındaydı yanına gittim beni istiyormusun deyince evtttt size cıkalım deyince olmaz evde sen yer ayarla dedim bugünmü deyince şimdi yoksa vazgecebilirim tmm sen eve cık telim bu ben ara deyince ararsın özele acık telim tmm dedim eve cıktım biraz sonra işaret etti ara dedi gizliye cevirip aradım sizin binada bir bayan var 3 nolu daire oraya gel ben orda olacam seni bekliyorum tmm dedim biraz makyaj yaptım parfüm sıktım 3 nolu daireye indim kapı acıldı cok güzel bayan actı ben durunca gel içerde bekliyor girdim tarif edilemez bir heyecan sardı yapamıyacağım ben dönüyorum deyince bayan tuttu cok hoşuna gidecek sonra pişman olursun gir o da da seni bekliyor deyip beni odaya itti icerde elimden tutup kendine çekti dudağıma yapıştı öyle duruyor ne yapacağımı bilmiyordumbir eli boynumda dudaklarımı boynumu öpüyor diğer elide götümde okşuyor sıkıyor hoşuma gitmişti birde intikam vardı ya bende elimi boynuna doladım dudaklarımız birleşti bir eli amımda bızırımı parmağıyla uyarıyor diğer eli götümde sonra beni döndürdü arkadan yarağını götüme dayadı içimde bir şey olmadığını biliyordu zaten elleri amımı keşfediyor gibi bir yandan bızırımı uyarıyor diğer eliyle dudakları actırıp deliği okşuyor aradada parmağının ucunu deliğe sokup cekiyor cok ustaca üzerimde elbiseyi cıkardı kendide soyundu ikimizde cıplak vaziyette yatağa yatırdı o amımı yalıyor bende onun yarağını yalıyordum artık hiç bir şey düşünmüyorum sadece sexi ve karşımdakini mutlu edip kendimi mutlu etmeyiikimizde kasıldık bende o da boşaldık ama o ağzıma ilk defa oluyordu o zevkle yutmuştum ama midem bulanıyor lovoba nerde deyince derin derin nefes al gecer dedi denedim evt gecti sonra yeniden yatırdı sırt üstü heryerimi yalıyor okşuyordu yine cok zevklenmiştim bende onun poposunu sırtını okşuyordum sonra yüzü koyun yatırdı belime kalın yastık koydu götümü iki deliğim deliğimi yalıyor ben tam azmıştım sik beni yeter dayanamıyorum yalvarıyordum dinlemiyor hala yalıyordu ben yine orgazm olmuştum tam bitti iyice sulanmış amıma yüklendi bir seferde girdi epey iriydi amım doldu cok değişik ve güzel zevk alıyordum git geller beni tahrik etmiş sik beni kocacım geçir hiç cıkarma gibi bir cok şey söylüyordum sonra ikimizde kasıldık ve içime boşaldı bende korkma korunuyorum külçe gibi olmuştum içimde duruyor inmiyor sanki yeniden kalkıyordu hiç cıkarmadan ikinciye yeniden pompolamaya başladı yeniden zevklenmiştim bu nasıl bir güçtü anlamamıştım epey gidip geldi sonra cekti götümün deliğini zorladı ben hemen döndüm ordan yok daha kimse girmedi sende değil deyince yeniden amıma girdi kasıl mıştı cekti ağzıma dayadı bir daha yuttum ikimizde yatağa uzandık ben kalktım giyindim dudağına bir öpücük kondurdum cok harikaydın bir daha olurmu bilmem bana musade dedim odadan cıktım salonda kadın bekliyordu nasıl beğendinmi deyince evt cok güzeldi ama bir daha olurmu bilmiyorum kadın kendinden cok emin merak etme artık sen bu işin tadını aldın bırakamazsın başka istersen cok var elimde yok saol dedim evden cıktım doğru eve gittim banyoya bir duş aldım uzandım pişman değildim cok zevk almıştım giyindim mutfağa gectim yemek hazırladım akşam için arada göz ucuyla bakıyordum epey insan var ama o yoktu bende ince perdeyi cekip işleri bitirdim akşam eşim gelince yemek yedik dışarı cıkalım dedim olur dedi cıktık gezdik sonra bir flime gittik sinema boş gibiydi iki cift daha vardı önümüzde onlar sevişmeye başladı eşim bana baktı bende yarağına elimi koydum hemen dudaklarımız birleşti öpüşüyorduk bu aylar sonra ilkti iiyice sertleşmişti hemen tangamı cıkardım zaten sulanmıştı yarağı ağzıma aldım yalıyordum sonra üzerine oturdum tamamı içimdeydi popomu oynatıyordum aklıma o cocuk geldi daha tahrik olmuştum tam zevk alıyordum ki eşim boşaldı ben her zaman ki gibi yarım kalmıştım sonra sinemadan cıktık eve geldik yattık sabah kahvaltıyı yaptı işine gitti bakıyordum yine yok diğer beğendiğim ordaydı fakat benim ki yok beş gün gecti hala yok sanki ona aşık olmuş gibiydim görsem verecektim.
yaşadıklarımın devamını daha sonra yazacam..
Share this video :

+ yorum + 10 yorum

20 Temmuz 2017 23:20

slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

31 Temmuz 2017 07:12

Slm ben bora İstanbul dan varmı evli olgun eşini anlatacak uyarsa paylaşacak tekim çifte tecrubem var 05458627062

6 Ağustos 2017 11:28

Hikâye çok güzel kaleme alınmış yaşayanlara helel olsun ben olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygınbeyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

9 Ağustos 2017 06:54

Amacı sadece sex fantazi olan bayanlar olgun erkek arkadas düşünürseniz istanbul anadolu yakasındayim yerim yoktur tlf açın tanışalım iyi günler sınırsız orgazm garanti ederim

9 Ağustos 2017 06:55

Tlf no 05352215029

12 Ağustos 2017 03:18

Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum.. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan foto bana ait. sadece bayanlar mutlaka arayın utanmaya çekinmeye gerek yok. 0544 414 42 44 akinmertoglu@hotmail.com

20 Ağustos 2017 04:19

MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. 0554 114 74 11 HOŞÇAKALIN....

3 Eylül 2017 02:43

Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87

11 Eylül 2017 19:21

Selam ben mehmet gaziantepten bYanlar arasin 05378722749

14 Eylül 2017 10:06

Merhaba ben bodrumdan hakan arzulu istekli gizliliğe önem veren bayanlar ile görüşebiliriz 0539 543 0534

Yorum Gönder